مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 22:302023-06-07اقتصادي

لزوم استفاده از ظرفیت مردمی و تغییر نگرش از حاکمیت به حکمرانی


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان با تأکید بر استفاده از ظرفیت مردمی در حکمرانی گفت: در حکمرانی استانی تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت مردم به توسعه اقتصادی در استان دست پیدا کنیم.

- ایسنا/گلستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان با تأکید بر استفاده از ظرفیت مردمی در حکمرانی گفت: در حکمرانی استانی تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت مردم به توسعه اقتصادی در استان دست پیدا کنیم.

درویشعلی حسن زاده عصر چهارشنبه 17 خرداد در دومین نشست تأمین زیر ساخت ها، منابع مالی و نیروی انسانی متخصص در حکمرانی استانی که با حضور جمعی از نخبگان بخش صنعت و معدن و نمایندگان دستگاه های اجرایی و تعدادی از رؤسای بانک های دولتی برگزار شد، اظهار کرد: تأمین زیرساخت ها، تأمین مالی به شیوه های نوین و تأمین نیروهای ماهر و متخصص سه محور مهمی است که اداره کل صنعت و معدن در این نشست ها به دنبال تحقق بخشیدن به آنها است.

وی با بیان اینکه نیروهای متخصص و منابع مالی از الزامات مهم توسعه اقتصادی در استان است، افزود: عمده شیوه های تأمین مالی در کشور به شیوه سنتی و استفاده از تسهیلات بانکی انجام می شود که این مسئله مشکلات زیادی را برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت مردمی و تغییر نگرش از حاکمیت به حکمرانی

لزوم استفاده از ظرفیت مردمی و تغییر نگرش از حاکمیت به حکمرانی